EDUKACINĖ PAMOKA „PASAKOS TRAKŲ PILYJE“

Stengdamiesi išvengti monotonijos, mokytojai tam turi įvairių priemonių ir žino daug būdų. Mokyti galima ne tik mokykloje ir ne tik klasėje – įdomios pamokos gali vykti muziejuje, miške ar parke, apie dailę, pavyzdžiui, įdomiau ne kalbėti, bet aplankyti parodą ar vadovaujant dailininkui pačiam kurti. Tie, kurie rengia edukacinius užsiėmimus ne mokykloje, žino, kad tokios pamokos mokiniams patinka.
Tad ir mes, lietuvių kalbos mokytoja metodininkė Daiva Daukševičienė ir pradinio ugdymo mokytoja Agnieška Matačina, gegužės 2 dieną nutarėme paįvairinti savo pamokinę veiklą, todėl 1-4 klasių mokinukus nusivežėme į Trakų pilį, kur vyko edukacinė pamoka „Pasakos Trakų pilyje“. Šios edukacinės pamokos tikslas – skatinti  mokinius domėtis savo krašto liaudies pasakomis, išmokti jas pasakoti, kurti, taip pat ugdyti kūrybiškumą, gebėjimą literatūrą interpretuoti ne tik žodžiais, bet ir spalvomis, skatinti mokinių verbalinį aktyvumą.
Teorinėje dalyje edukatorė papasakojo keletą legendų, susijusių su Trakų miesto istorija, iliustruodama pasakojimus vaizdine medžiaga. Vėliau vaikai buvo suskirstyti į keturias grupes ir gavo užduotį – sudėlioti pasakas pagal įvykių eiliškumą. Baigę darbą, mokiniai perskaitė pasakas. Edukacinės programos pabaigoje gavome dovanų – kiekvienas mokinys po atviruką su Trakų pilies vaizdais, o aktyviausi pamokos dalyviai – 2 klasės mokinys Tomas Nedveckis, 3 klasės mokinės Gabriela Kliukovič ir Gabrielia Buzarevič po pasakų knygą, mokytojos – po ką tik išleistą informacinio pobūdžio knygelę apie Trakų pilį.
Mokiniai ne tik smagiai praleido laiką, bet ir gerokai praplėtė savo akiratį. „Kada dar važiuosime į ekskursiją?“ – klausinėjo laimingi vaikai. Kas žino? Gal ir greitai…
Daiva Daukševičienė, lietuvių kalbos mokytoja,
Agnieška Matačina, pradinio ugdymo mokytoja

20170502_11530420170502_120612

Edit

Parašykite komentarą