Seminaras „Mokinių pažinimo metodai”

Seminaras „Mokinių pažinimo metodai” Paluknio vidurinėje mokykloje

         Šiandien mūsų visuomenė ir mokykla labai keičiasi, ieškoma naujo kelio įgyvendinti vis spartėjančiai švietimo reformai, kurios pagrindinis tikslas – savarankiška, jau mokykloje save kūrybiškai atskleidžianti asmenybė. Todėl mokytojams keliami nauji ir vis didesni reikalavimai. Jiems būtina tobulėti, mokytis, dirbti naujomis sąlygomis.

        Mokytojas turėtų padėti mokiniams pažinti save, įgyti bendravimo įgūdžių, plėtoti savo kūrybiškumą. Darbo su mokiniais metodai suteikia laisvę mokinių mintims, veiksmams, provokuoja įvairius, individualius atsakymus, moko gerbti draugų idėjas, skatina savarankišką požiūrį.

        Vadovaudamasi šiomis intencijomis Paluknio vidurinės mokyklos administracija į svečius pasikvietė Socialinės komunikacijos instituto lektorę Dianą Mačiuikienę .

         Susitikimo metu lektorė skaitė paskaitą „Mokinių pažinimo metodai”. Teorinę medžiagą paįvairino praktinėmis užduotimis. „Ar norite pažaisti? – susitikimo pradžioje paklausė lektorė. Mes nustebę susižvalgėme. „Argi dabar mes, solidūs žmonės, galime sau leisti žaisti? – turbūt kiekvienas pagalvojome mintyse. Nepaisant visko, mums mestą lektorės iššūkį priėmėme ir visai to nesigailėjome. Buvo nepaprastai įdomu mums „įlįsti į mokinukų kailį“ ir išbandyti tokias užduotis, kurias jie galėtų atlikti per klasės valandėles, pamokas. Paaiškėjo, kad ne viskas taip paprasta ar įveikiama iš pirmo karto, tačiau lektorei padedant visas užduotis vis dėlto atlikome.

         Lektorė D.Mačiuikienė neleido mums sėdėti vietoje, mokėmės ne tik įvairių metodų, kuriuos įgyvendinsime, bet ir painių genogramų, ekožemėlapių braižymo paslapčių. Šios užduotys daugeliui mūsų buvo gana sunkiai įkandamas riešutas, kuriam perkąsti reikia nemažos praktikos. Bet mes nenusiminėme – studijuosime lektorės paliktą padalomąją medžiagą ir visko palaipsniui išmoksime.

       Šis seminaras nepaliko snaudžiančių, nepatenkintų ar abejingų, nes nuo pat pirmos praktinės užduoties supratome, kad užsiėmimų laikas neprailgs. Džiugu, kad daugelį pristatytų metodų  galėsime pritaikyti savo pamokose.

       Dėkojame lektorei D.Mačiuikienei ir visiems, kurie prisidėjo prie šio seminaro rengimo, už galimybę ne tik įgyti daugiau žinių, bet ir atsigaivinti nekasdieniškoje neformalioje veikloje.

 

Liudmila Narkevič,

direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Seminaro akimirkos

<- Grįžti

Parašykite komentarą